Шановні мої учні, для того, щоб спокійно почувати себе на контрольній роботі пререгляньте питання, для її підготовки.
Варіант
Варіант
І рівень
Завдання у формі твердження з правильною
відповіддю «так» або «ні» (0,5 балу за кожне завдання)
1. Ґрунти
степової зони сформувалися в умовах надлишкової кількості вологи.
2. Озерна
улоговина, що утворюється в районах поширення легкорозчинних гірських порід,
називається загатною.
3. Лісами
вкрито близько 14 % території України. Найбільші площі вони займають в
Карпатах, Криму і на Поліссі.
4. Сучасна
флора України сформувалася наприкінці антропогену, після материкового
зледеніння.
ІІ рівень
Завдання відкритого типу з короткою
відповіддю (1 бал за кожне завдання)
5. Коротко
опишіть лучний тип рослинності.
6. Дайте
визначення поняття «пряма сонячна радіація».
7. Як
утворилися низинні болота?
ІІІ рівень
Завдання для роботи з контурною картою (2
бали за кожне завдання)
8. Позначте
на контурній карті та підпишіть річки басейну Азовського моря.
9. На
контурній карті позначте території поширення дерново-підзолистих ґрунтів,
назвіть рослини, які ростуть на цих ґрунтах.
IV рівень
Творче завдання відкритого типу (3 бали)
10. Поясніть
значення поняття «земельні ресурси». Дайте господарську оцінку земельних
ресурсів України.
Варіант
І рівень
Завдання у формі твердження з правильною
відповіддю «так» або «ні» (0,5 балу за кожне завдання)
1. У ґрунті,
як правило, виділяють чотири горизонти: той, що обробляється, гумусовий,
вмивання та вимивання.
2. На рівнинних територіях України кількість
опадів зменшується в напрямку зі сходу на захід.
3. Карпати —
низько- і середньовисокі гори з найвищими вершинами не більше ніж 2100 м —
утворилися в період альпійського горотворення.
4. На
південь від Києва в Дніпро впадають потужні притоки — Десна, Тетерів,
Ірпінь.
ІІ рівень
Завдання відкритого типу з короткою
відповіддю (1 бал за кожне завдання)
5. Коротко
опишіть болотний тип рослинності.
6. Дайте
визначення поняття «відбита сонячна радіація».
7. Як
утворилися верхові болота?
ІІІ рівень
Завдання для роботи з контурною картою (2
бали за кожне завдання)
8. Позначте
на контурній карті та підпишіть річки басейну Чорного моря.
9. На
контурній карті позначте території поширення чорноземів південних, назвіть
рослини, які ростуть на цих ґрунтах.
IV рівень
Творче завдання відкритого типу (3 бали)
10. Поясніть
значення поняття «кліматичні ресурси». Дайте господарську оцінку рекреаційних
кліматичних ресурсів України.
Варіант
І рівень
Завдання у формі твердження з правильною
відповіддю «так» або «ні» (0,5 балу за кожне завдання)
1. Унаслідок
випадання зливових дощів у Карпатах можуть сформуватися короткочасні селеві потоки,
які мають велику руйнівну силу.
2. Переважна більшість річок України належить до
басейнів Азовського та Балтійського морів.
3. Взимку
на території України переважає пряма сонячна радіація.
4. Рівень
забезпеченості водними ресурсами «вище середнього по країні» мають території
Волинської, Закарпатської, Житомирської та Чернігівської областей.
ІІ рівень
Завдання відкритого типу з короткою
відповіддю (1 бал за кожне завдання)
5. Коротко
опишіть степовий тип рослинності.
6. Дайте
визначення поняття «розсіяна сонячна радіація».
7. Як
утворилися загатні озера?
ІІІ рівень
Завдання для роботи з контурною картою (2
бали за кожне завдання)
8. Позначте
на контурній карті та підпишіть найбільші озера та лимани.
9. На
контурній карті позначте території поширення чорноземів звичайних, назвіть
рослини, які ростуть на цих ґрунтах.
IV рівень
Творче завдання відкритого типу (3 бали)
10. Поясніть
значення поняття «рослинні ресурси». Дайте господарську оцінку рослинних
ресурсів України.
Немає коментарів:
Дописати коментар